25 stycznia 2013

Powrót do pisania...

Pół roku temu skończyłem z pisaniem, ale nie potrafię. Muszę pisać! W ten sposób mówię do Ciebie, April. 6 miesięcy temu pisałem ostatni raz w swoim pamiętniku. Dokładnie 17.12.12r. W tym czasie byłem na wielu spotkaniach, randkach, ale z każdą dziewczyną było mi źle. Za bardzo tęsknię za Tobą, za Twoim dotykiem, słowami, uśmiechem... samym byciem. Czasem myślę, by po prostu do Ciebie przyjść, lecz  nie chcę narażać mamy, siostry i chłopców na tak duże cierpienie. Wiem, jak bardzo mnie kochają i ze wzajemnością. Wiem, też co by czuli.
Bywają takie dni, kiedy sobie myślę: 'Dam radę! Znajdę tą dziewczynę, ułożę sobie życie, wiem to!' Ale są też takie dni: 'Cholera! Nie! Nie poradzę sobie! April, potrzebuję Cię.' Chłopcy i Gemma dobrze wiedzą jakie emocje mną targają. Wiedzą też o moich rozważaniach, na temat odejścia stąd. Mama wie tylko trochę na ten temat, bo nie chcę jej sprawiać tyle bólu. Chłopaki starają się mnie pocieszać, natomiast moja kochana siostra płacze z powoduje mojej rozpaczy. Zaczyna krzyczeć, gdy mówię jej o tym, że chcę zacząć drugie, lepsze życie. By zapomnieć choć na chwilę o tęsknocie, wychodzę z chłopakami się upić. Wiem, to dość niedojrzałe rozwiązanie, ale pomaga.
Dziś wieczorem idę zobaczyć nowy club otworzyli w centrum Londynu. Niall postanowił wybrać się ze mną. Taki wieczór singli. Tak więc April, do napisania jutro po południu. Muszę mieć czas, by odespać kaca. Wiem, ze tego nie pochwalasz i patrzysz na mnie z góry kiwając głową z niedowierzaniem, jak Twój Harry się zmienił, ale zrozum, to ułatwia mi życie chociaż na kilka godzin.
                                                                                          - Twój Harry

___________________________________________________________________________________
Kochani! Postanowiłam kontynuować imagin, który teraz przeradza się w opowieść. Nie wiem, jak długa będzie. Wiem, że Was tym męczę, ale proszę! Jeśli czytacie, poświęćcie chwilę na KOMENTARZ. Chcę wiedzieć, czy warto to ciągnąć, czy mam dla kogo pisać :) Pozdrawiam xx

9 komentarzy:

  1. Wspaniała wieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cieszę się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. TWOJE OPOWIADANIE JEST ZAJEBISTE. PISZ DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha. Tak jak pisałam wcześniej. Czyli jednak opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie! Wyjaśniłam Ci w poprzednim komentarzu :) xx

      Usuń
  5. No ja poprostu chce powiedziec że żal mi czasu na komentarz. wole czytac nastepna część :* chyba każdy tak ma? postaram sie pisać ~niktważny

    OdpowiedzUsuń